DAGEN

För 3 dagar sen upptäckte jag att Grom hade fått som en stor boll på halsen, nivet som dom brukar få små bollar av insektsbett, men det här var MYCKET större. Inget sår eller så, bara en boll. Igår var det större och det hade också kommit fram en liten skorpa, idag var det ännu större! :(

Men det är väl bara att det lagt sig i en åder eller nåt. Men är det värre imorgon tänker jag nog ringa vet.
Har lagt på isbalsam efter att ha läst lite om olika insektsbett på bukefalos..

Men han är grymt pigg och arbetsvillig som vanligt, så fortsätter ju rida eftersom han inte störs av det.
Red ett kort, ikke krävande pass på banan idag, imorgon får han vila. :)

sårsår2
Igår                                              Idag


Håller handen runt för att man ska förstå hur stort det är.
Postat av: milla

I år så är det sjukt stora bromsar som sätter sig på hästarna, en av mina hästar fick ett stort köttsår men han var visst alergisk mot bett också :p men jag har satt du flug täcke eftersom alla medel och sprayer inte fungerar ;)

2010-07-23 @ 22:55:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0