UPDATE

Grom har vilat ett tag eftersom jag har haft fullt upp med annat - Pride! :)
Och innan ni frågar, jag är "out of the closet" sedan 2006, alltså när jag var 12-13 år.
Första gången jag var kär i en tjej var jag 7 år. Dock var det ju inte förens ett tag efter som det slog mig att jag var det. Trodde ju bara att jag tyckte om henne väldigt mycket, men nja.

Så det var första året för mig på Pride, gick i paraden och hade det grymt kul! :)

Men idag red jag iallafall, på Sidepull.
Han gick grymt fint! Men galoppen i vänster varv var som att rida en planka, omöjlig att böja.

När jag kom hem gick jag ut på elspåret och gick/joggade 3 km.
Fan vad jag börjar komma igång med motion nu, imorgon blir gymmet! :)
Postat av: Anonym

Förstår inte riktigt. Är du bisexuell eller homosexuell? :)

Jättetacksam för svar...

2010-08-04 @ 00:34:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0