DAGENS RIDPASS

Idag blev det skuttning! :)
Byggde upp en bana som denna, utan dom rosa bommarna dock, men om man, som jag, har en häst som lätt blir het efter hinder kan man lägga till en eller två bommar där som kontroller. :)

bana

1. Oxer med grind under. 2a. Grön bom med palmer under.
2b.
Vitt plank med vattenmatta. 3. Smal bom med mur under.
ett galopp språng i kombinationen. :)

Började på 80-90 cm, och höjde bit för bit och avslutade på 120 oxer, 115 på 2b och 100 på muren.
Det gick verkligen superbra! Var nära en gång att få tugga torv men man klämde sig kvar, och nu är foten alldeles svullen. :) Som filmen visar hoppar han mig ur sadeln så jag landar snett och fortsätter så. :)
Imorgon blir det uteritt! :)

Här kommer lite bilder, från filmer, så ursäkta kvaliten.

12345678

Önskeinlägget kommer snart, blir dock ett annat först eftersom jag glömde fotografera. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0