DAGENS RIDPASS

Efter att ha haft lite städ/bygg dag i stallet red jag lektion på kvällen.
Började med att träna på back, eftersom det är något han, vi har svårt för.
Sen fortsatte jag och tog lite cavaletti och höll honom låg.
Avslutade med lite skänkelvikningar och öppna/sluta på volt. Vilket var väldigt krävande för Grom, men han var jätteduktig. Absolut bästa passet på länge. Imorgon ska min tränare rida honom medans jag rider en av hennes ponnyer som dom haft lite problem med på senare tid. Langar en bild på dagens outfit! :)

oo

o

Tränset är Bella's som jag ska köpa! Tycker det är jättefint. Måste dock byta pannband till ett större och trycka lite nya hål tror jag. Och ja, jag ser att jag har ett allround schabrak under dressyrsadeln. :)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0