GÅRDAGENS RIDPASS

Skulle ientligen inte ridit igår, men en viss Bella Larsson tvingade dit mig iallafall.
Red för ovanlighetens skull barbacka, vilket jag gör väldigt sällan.

Men red runt lite, travade och bara lunkade runt. Men alla sa att jag var tvungen att galoppera.
Tog en längst långsidan, sen fick det räcka, så släppte honom lös på volten så han fick sköta galoppen själv.
Jag är tillskillnad från andra rädd om min häst, och eftersom jag inte sitter 100% när jag rider barbacka, varför utsätta min häst från faran att jag ramlar inåt i en sväng och vi går omkull istället?

Men iallafall, min ponny är bäst, ingen protest, eller.. nåt. :)
Bella fotade lite, så here's a pic. Red på Sidepull. :)

bubbs




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0