RESULTATET..

För dagen är det bästa i år! Jag är så grymt nöjd, det kunde verkligen inte gått bättre!

Först red jag Grom i LC/90 cm. Vi har inte ridit en enda fel fri i år så satsade verkligen på det.
Han kändes väldigt tung och seg i sidorna, men.. vi gick fel fritt!
Det var som att flera vikter lyftes, att vi lyckades riva muren. :)

Det var tre placerade, jag kom typ 4a. :)

Sen red jag Fjodor i LB/90 cm. Det var min första start på honom, var jättenerviga båda två.
Han var väldigt på och ville dra iväg, och han hoppar med sån jävla power att jag ramlade fram på halsen nästan varje språng. Och mitt i ritten så trillar min hjälm ner så jag knappt såg något, haha. Men vi var felfria, förutom 1 tidsfel då, men det kan vi ju räkna bort.. :)

Sen blev det snabbt ombyte till Grom igen, som jag också red i LB, dock är det 1m för honom.
Jag var så nervös. För ett år sen, på samma bana, debuterade jag samma klass, och kom tvåa med 4 fel.
I år, kom jag  tvåa med 4 fel i fas 2 :) Fan vad nice det kändes! Det behövdes verkligen!

Idag var en grym dag, bilder och filmer kommer senare. :)

s

Kul att man får dressyrschabrak på en hopptävling.. ;D
Dock behövde jag ett, så nice. :)

Postat av: Tuva

Hej! :) Det var en resa till Åland med Viking Line typ 2-4 personer :p Tack detsamma! ;)

2010-08-15 @ 16:45:35
URL: http://hoppetossans.blogg.se/
Postat av: Danijela

BRA DÄR ELLO!

2010-08-15 @ 21:55:00
URL: http://Danijelaandric.weebly.com
Postat av: Sara Jansson

Va kul grattis :D

2010-08-16 @ 20:40:31
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0